• وبلاگ : اقليت
  • يادداشت : آندر-كانستراكشن!!!!
  • نظرات : 0 خصوصي ، 13 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    به نام خداي شهادت...
    ...
    دل ها هنوز در غم سرو و صنوبر است
    جان ها هنوز در غم گل هاي پرپر است
    هر ذره خاک بوي گل سرخ مي دهد
    عطر حماسه جاري سنگر به سنگر است...
    در پناه امام زمان.
    +

    حمله به خانواده هاي فرماندهان سرشناس جنگ در ايران

    گزارش ها از تهران حاکي از اين است که خانواده هاي دو تن از فرماندهان سرشناس ايران که در جنگ عراق کشته شده اند، در مقابل خانه مهدي کروبي، از رهبران مخالفان دولت مورد حمله قرار گرفتند.

    يک منبع نزديک به خانواده حميد باکري روز چهارشنبه ?? شهريور (?? سپتامبر) به بي بي سي فارسي گفت که اين حمله هنگامي رخ داد که خانواده هاي حميد باکري و محمد ابراهيم همت قصد ديدار دوباره با مهدي کروبي، از رهبران مخالفان دولت در ايران را داشته اند.

    بر اساس اين گزارش همسر حميد باکري در اثر گاز اشک آور دچار اختلال ديد شده است و احسان باکري، پسر حميد باکري نيز براي ساعاتي بازداشت شده است.

    سايت کلمه، پايگاه خبري نزديک به ميرحسين موسوي نيز گزارش کرد که خانواده هاي باکري و همت که صبح امروز از حضور در خانه آقاي موسوي، از ديگر رهبران مخالفان دولت ايران به وسيله نيروهاي امنيتي منع شده بودند، قصد ديدار با آقاي کروبي را داشته اند که با حمله نيروهاي لباس شخصي با استفاده از گاز اشک آور رو به رو شدند.

    سايت کلمه درباره بازداشت احسان باکري نوشت: "احسان باکري، پسر حميد باکري، پس از اينکه يکي از لباس شخصي ها مادرش را با اسلحه تهديد کرد، به او اعتراض کرد و در نتيجه بازداشت و به محل نامعلومي منتقل شد."

    همچنين به گزارش کلمه اين دو خانواده صبح روز چهارشنبه، همزمان با سالگرد آغاز جنگ ايران و عراق قصد ديدار با ميرحسين موسوي، نخست وزير دوران جنگ و از رهبران مخالفان دولت را داشته اند، اما "پس از معطلي طولاني در ميدان پاستور و ممانعت نيروهاي امنيتي از ديدار آنها با موسوي، مجبور به بازگشت شدند."

    در اين حال "سحام نيوز"، سايت نزديک به آقاي کروبي، از ديدار روز گذشته اين دو خانواده با مهدي کروبي خبر داده است.

    بر اساس اين گزارش، آقاي کروبي در اين ديدار گفت: "اين دو شهيد خدمات زيادي را براي اين ملت انجام دادند اما متاسفانه بعد از ارتحال امام، خانواده اين دو عزيز با بي مهري هايي مواجه شدند. به طوري که صلاحيت همسر شهيد باکري در مجلس چهارم رد شد."

    دو روز پيش سايت کلمه نامه اي از فاطمه اميراني، همسر حميد باکري خطاب به سرلشگر محمد علي جعفري، فرمانده کل سپاه پاسداران منتشر کرده بود.

    خانم اميراني در اين نامه از برخوردهاي صورت گرفته پس از اعلام نتايج انتخابات رياست جمهوري سال گذشته به شدت انتقاد کرد و نوشت: "از اولين ساعات پس از اعلام نتايج با روشي غير منطقي و غير انساني با مردم برخورد کرديد. واقعا پاسخ سوال خانواده هاي باکري و همت در مورد ابهامات برگزاري انتخابات بايد با باتوم فرود آمده بر فرق مصطفي همت مي بود يا شوکري که به نا حق بر گردن احسان باکري نشست؟"



    خداوندا!
    ما را در قيامت پيش پاي شهيدان، سرافکنده مپسند.
    .
    .
    با دست هاي خسته و خوني کنار زد
    خاکي که پر شده از آن حجم سنگرت
    اما برون کشيده شد از زير خاک ها
    يک ياس تکه تکه شده جاي پيکرت
    از آن به بعد در همه ي کوچه باغ ها
    پيچيده عطر پاک و عزيز و مطهرت
    ...
    هفته ي دفاع مقدس گرامي باد.
    التماس دعا.

    باسلام
    "پت و مت باهوش مي شوند"
    در asemooni13.blogfa.com

    + طوباي محبت 
    از امشب بعد از خبر 21 گفتارهاي آقاي دولابي .شبکه 1
    + :) 
    اين داستان... بدون شرح از خبرگزاري 20:30 از سرگذشت يک :)
    1)
    2(
    3{ پيشنهاد جناب:
    4( چي؟؟
    5) بعد از چند دقيقه تامل جناب گفت" تجزيت خوبه ولي ... ترکيبتو"
    6( ولي انگار من ...:
    7( بابا کوتاه بيييي... اييي...د
    8( به قول اصفهاني ها: طوري نيست....
    9( تسسسسسسسسسسسسليم
    10( دروغ گفتم...
    1) راستي يه خارج از گود: دوستان مسافر از مريخ به زمين مخاطب!!
    2) دو روز پيش ديديم بيانات حضرت آقا رو در ديدار با دانشجويان تشکل ها و چه دلمان سوخت از بي لياقتي حضور در جوار. و چه چهره هاي نزديکي ديديم که اين سوختن را بسي عميق تر کرد. و يک مريخي را در زاويه zoom دور بين ديديم که ديگر هيچ....
    ولي وقتي التيام يافتيم که صحبت هاي صميمي و آشنا و پر نکته ايشان(آقا) گوشهايمان را نوازش داد. گوشهايي که در گذشته نه چندان دور شده بود کيسه بکس مريخيان.
    ولي هنوز سوال دارم که چطور مريخيان مي توانند در برابر آسمانيان اينطورر ... (البته منظور از مريخيان فقط مسئول تشکل ما نيست. منظور چهره هاي سياسي هم هستند مثل محسن.ر يا علي.م و يا .... هاي ديگر.) آه
    + ميم 
    قابلي نداشت.
    بحث يک جاي ديگر را اينجا، آن هم اين جوري... در غياب دو طرف؟!
    تعارف نداشتن خوب است. کسي هم از شما انتظار تعارف کردن نداشته و ندارد. حرف خودتان را بزنيد، نه اين که آن نقش مذکور را ايفا کنيد.
    ضمناً تا کنون در وبلاگ اين جانب بحث مبنائي نداشتيم که شما به آن غبطه بخوريد.
    اميدوارم مطالعات خودتان را از مرحله بساطت به مرحله ترکيب برسانيد.
    تيکه نينداختم که! خيلي صريح گفتم.

    + :) 
    دستتون درد نکنه جناب ميم. از شما انتظار نداشتيم اين طوري بگيد. من که از اون طرفداراي پرو پا قرص بحث هاي شما در وبلاگ خودتونم. ولي دليلي نداره هميشه درست حرف زد. من قبل از خوندن اين کتاب هاي استاد شهيد مطهري و چندي از سخنان بزرگان فقط فکر ميکردم سليقه ي متفاوتي دارم و با اين طرز فکر مخالفم. ولي بعد از مطالعه و پرسيدن از چندي از اساتيد حوزه علميه و دانشگاه و مطالعه بسيط فهميدم که اشتباه مي کنيد. تعارف که نداريم. من پايه هستم به بحث بپردازيم. ولي قرار نيست به هم تيکه بندازيم و به قول خودتون به ديده تحقير بنگريد. من هنوز هم پايه بحث هاي مبنايي شما هستم و هنوز هم به طرز فکرتون قبطه مي خورم. ولي با اين بحثتون به شدت مخالفم. و هنوز هم زياد برايتان احترام قائلم. لطفا انصاف...
    + ميم 
    به کساني که وسط يک بحث، نقش يک «ميانجي معتدل» را بازي ميکنند و به دو طرف بحث، برچسب افراطي و تفريطي مي چسبانند و سرعت ديگران را با سرعت حرکت خودشان مي سنجند (تندرو و کندرو) بايد به ديده تحقير نگريست!
    + :) 
    1) با آرزوي قبولي طاعات
    2) اول تشکر ويژه از دانشگاه امام صادق بابت خلاصه کردن آثار شهيد مطهري و به تمام دوستان توصيه مي کنم هر 8 جلدش رو بخرن و بخونن
    3) من کتان زن رو که در اون 3 کتاب نظام حقوقي زن در اسلام و حجاب و مقايسه را خوندم. واقعا ارزش خوندن رو داشت.
    4) يکبار جناب محرم يک بررسي انجام دادند روي همين حقوق زن و جايگاه در اجتماع و غيره و انقدر پر حاشيه شد که به نتيجه اي نرسيد. ميم حرف خودش رو زد. محرم حرف خودش رو. سايه هيچ يه چيز و بقيه چيزي ديگه. ولي نتيجه گيري صفر.
    5) بد نيست بحثي با يک انسجام تحت نظارت همين اثر شهيد مطهري صورت بگيرد. من نمي تونم باور کنم چرا بعضي تعصبات افراطي خودشون رو به پاي دين مي نويسند و بعضي بي قيدي تفريطي خودشون رو به پاي تمدن. کتاب استاد خيلي واضح بود. لطفا شما هم يک بحث بگذاريد تا اين مطلب براي من يکي جا بيفته. شما که معرفي کتاب رو کردي خودتم زحمت بحث رو بکش لطفا.
    6) در ضمن يک کتاب از انتشارات بي طرفان هست به نام "زن از ديدگاه مقام معظم رهبري" که تمام سخنراني هاي آقا رو در مورد زن چاپ کرده. reference خوبيه.
    پاسخ

    سلام. ممنونم از لطفتان.فعلاً كه در به دريم! ولي ان شاء الله كاري خواهيم كرد
    + حامد 
    http://antisemitism.blogfa.com
    وبلاگ آقاي رائفي پور
    فکر کنم بايد يه وبلاگ ديگه رو هم معرفي ميکردم که الان يادم نمياد.
    پاسخ

    دمت گرم.

    اي خداي زينب!

    تو را به عظمت زينب سوگند، که جلوه اي از جلال زينب را به مردان و زنانمان بنمايان تا جلوه هاي فريباي دنيا در نگاهشان رنگ ببازد.

    من رو هم طلبيدند...

    + :) 
    اين ايهام داره. نويسنده آندر کانستراکشنه يا وبلاگ؟؟!!! آخه تو ماه رمضون همه از نظر جسمي و روحي آندر کانستراکشن اند. از طرفي وبلاگ هم مي تونه. ؟؟؟؟
    پاسخ

    اي والله! به اين ايهام توجه نكرده بودم.